Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Haul sephora :)

Γεια σας κορίτσια και χρόνια πολλα :) ας μπω αμέσως στο 'ψητό'... Λοιπόν όπως γνωρίζετε καλα αυτές τις μέρες τα sephora είχαν -35% σε παλετες κ αλλα πολλα.. Ε δεν έχασα κ εγω την ευκαιρία και πήγα να κάνω τις αγορές μου, οχι μονο απο εκει βέβαια αλλα κ απο αλλα μαγαζια κάτω στην Ερμού ;) λοιπόν απο τα sephora πήρα 2 παλετες, urban decay naked basics και too faced summer eye!! Με την έκπτωση μου βγήκαν αρκετά οικονομικά μπορω να πω... Δηλαδή, η naked απο 25€ με την έκπτωση πήγε 16,50€ και η too faced απο 35€ πήγε 22,50€! Ειμαι πολυ ενθουσιασμένη!! Ειναι και οι 2 παλετες παρα πολυ ωραίες! Παρακάτω θα δείτε κ τα swatch που έχω κανει σε κάθε παλετα!! Υστερα πήγα δίπλα στα H&M και αγόρασα κάτι πινελα μακιγιάζ π όλα μαζι μ στοίχισαν γύρω στα 15€, αρκετα οικονομικά μιας κ πήρα αρκετά :) απο χοντος έκανα μια στάση να πάρω κ ένα ξεβαφτικο νυχιων π ειναι σε βαζακι το οποίο με εχει βολέψει παρα πολυ, κ μυρίζει κ πράσινο μήλο ;) χεχε.. Αυτο στοίχισε 2,40€ :) η τελευταία στάση ήταν στην flormar όπου κ πήρα 3 βερνικια neon σε πολυ καλοκαιρινές αποχρώσεις!!! Κ μια terracotta για πολυ sun kissed εφέ!! Τα βερνικια είχαν 3,50€ το καθένα κ η terracotta είχε 11,50€ αλλα εκείνη την
Μερα π πήγα είχαν προσφορά στα 3 το 1 δώρο ;) πιο κάτω θα έχω κ swatch!! Αυτές ήταν οι αγορές μου για το Πάσχα!! Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτα;; Κ αν ναι ποια ειναι γνώμη σας;; Θα χαρώ να την μοιραστείτε μαζι μου :) μέχρι το επόμενο μ ποστ φιλακια πολλα κ καλη ανάσταση :)











2 σχόλια: